Про насдізнайтесь більше про нас

20

Років досвіду

50 000

Надано інтернет-послуг

600 000

Дзвінків щодня через LIRA

4

Дата-центри

 
image

Наш початок

Інтернет сервіс провайдер «Інтернет-Україна» веде свою діяльність з 1996 року. Нашими клієнтами є жителі з усіх куточків України.

Місія та цінності

Компанія створена для того, щоб усі Клієнти мали змогу отримати якісні послуги. На сьогоднішній день ми надаємо широкий спектр послуг зв'язку. Існує власна оптоволоконна мережа.

Статистика

Щодня зростає кількість наших користувачів. Нашими послугами користується:

Фізичні особи Малий бізнес Середній бізнес
Великий бізнес Державні установи

Основні інтернет послуги

 
  • Підключення до Інтернет +

    Технологія оптоволоконного доступу. Детальніше
  • IP-Відеоспостереження +

    Перегляд в реальному часі з будь-яких пристроїв. Детальніше
  • SIP-телефонія +

    Підключення за допомогою технології SIP. Детальніше
  • Реєстрація доменів +

    Детальніше
  • 1

Ми пропонуємо

Програмно-апаратні комплекси для зв'язку.
Підключення високошвидкісного доступу до Інтернет через волоконно-оптичні лінії передачі даних або через виділену лінію по технології ADSL.
Реєстрація та підтримка роботи доменних імен.
WEB-хостинг та підтримка роботи сайтів в наших дата-центрах.
Фізичне розміщення серверів в наших дата-центрах.
Реєстрація та підтримка роботи поштових скриньок користувачів.

Впродовж своєї історії компанія розвивалась і розширювала напрямки діяльності. Результатом є успішні проекти та робота наступних систем:

  • IP-Відеоспостереження - це апаратно-програмні комплекси, призначені для перегляду та автоматичного запису відео та аудіо інформації на віддалений сервер.
  • Віртуальні АТС на основі програмно-апаратних комплексів Lira, які працюють замість фізичних офісних міні-АТС і колцентрів. Забезпечують всі можливості звичайних АТС: багатоканальні номери, голосові привітання та меню, записи розмов, переключення викликів та інше, без придбання дорогого обладнання.
  • Системи управління бізнес-процесами та взаємовідносинами з клієнтами для малого та середнього бізнесу LiraCRM (Customer Relationship Management). Дозволяють телефонізувати географічно розмежовані офіси та підрозділи, дають можливість обробляти дзвінки на комп’ютерах та SIP-пристроях, створювати голосові меню, обробляти по графіках вхідні дзвінки, створювати конференції, передавати текстові повідомлення, вести бази данних контактів. Мають набір інструментів для створення, супроводу і контролю за виконанням задач та угод.

Надаємо послуги телефонного зв'язку по SIP-протоколу для користувачів на будь-яких пристроях: комп’ютерах, смартфонах, SIP-телефонах та інших.

Програмні рішення нашої компанії встановлені на найбільших колцентрах України, щодня вони обслуговують мільйони дзвінків.

Основною ціллю ТзОВ «Інтернет-Україна» є впровадження в життя нових технологій для задоволення сучасних потреб людини.

Компанія динамічно розвивається. І за допомогою своїх продуктів та послуг прагне надати можливість розвитку всім клієнтам - від домашніх користувачів до великих підприємств. Завжди готові за бажанням Клієнта оптимізувати свої рішення під конкретні потреби.