LiraCRM - це система управління взаємовідносинами з клієнтами, дозволяє зробити бізнес ще прибутковішим, оскільки ставить клієнта на головне місце в бізнес-процесах. Включає в себе механізми взаємодії з клієнтами, при яких, потреби клієнта вирішуються першочергово. Це допомагає утримувати нових клієнтів, а вже існуючих робити більш перспективними.
Для досягнення цих цілей система LiraCRM справляється з будь-якими завданнями:
- Ведення розгорнутої бази клієнтів.
- Управління продажами.
- Аналіз та статистика продаж.
- Недопущення невиконання поставлених задач.
- Підвищення продуктивності.
- Управління робочим часом.
- Покращення якості обслуговування.
- Контроль за роботою працівників.
- Досягнення значної економії щомісячних витрат на телефонію.
- Відкриття нових можливостей в бізнесі.
Переваги:
- LiraCRM включає в себе повноцінну багатофункціональну IP-АТС з інтелектуальною обробкою вхідних і вихідних дзвінків, з повним функціоналом Call-центру.
- Тісна інтеграція СRM-системи з телефонією, здійснення дзвінків прямо з інтернет-браузеру.
- Детальна статистика по дзвінках, задачах, звітах виконаних робіт.
- Загальна та особиста телефонна книга.
- Корпоративний чат.
- Робота зі смартфону чи планшету.
- Планування процесів.
- Записи телефонних розмов.
- Конференц-зв'язок.
- SMS-сервер.
- Організація віддалених робочих місць в потрібний час і в потрібному місці.
- Відсутня прив'язка до стаціонарних телефонних номерів та телефонних мереж, при переїзді з місця на місце Ваші телефонні номери переміщуються разом з Вами.
- Знижуються витрати на місцеві, мобільні, міжміські та міжнародні дзвінки.
- Всі підрозділи, філії та віддалені робочі місaця об’єднані в мережу із загальною внутрішньою нумерацією.