Програмний шлюз SIP-GSM Gateway
Програмний SIP-GSM шлюз «Lira» надає необмежені можливості масштабування і дозволяє створювати на будь-якому комп'ютері багатоканальні рішення шляхом встановлення необхідного числа GSM-модемів в USB-порт комп'ютера.
Програмний SIP-GSM шлюз «Lira» надає необмежені можливості масштабування і дозволяє створювати на будь-якому комп'ютері багатоканальні рішення шляхом встановлення необхідного числа GSM-модемів в USB-порт комп'ютера.
Програмна IP-АТС MiniLira - це рішення, яке дозволить Вам в найкоротші терміни телефонізувати офіс, інтернет-магазин і отримати широкий функціонал офісної АТС бізнес-класу, такі як: голосове меню (IVR), короткий план внутрішньої нумерації, переведення/утримання викликів між співробітниками, запис розмов, відправка і прийом SMS-повідомлень.
MiniLira виконує наступні завдання:
LiraCRM - це система управління взаємовідносинами з клієнтами, дозволяє зробити бізнес ще прибутковішим, оскільки ставить клієнта на головне місце в бізнес-процесах. Включає в себе механізми взаємодії з клієнтами, при яких, потреби клієнта вирішуються першочергово. Це допомагає утримувати нових клієнтів, а вже існуючих робити більш перспективними.
Для досягнення цих цілей система LiraCRM справляється з будь-якими завданнями:
На сьогоднішній день багато компаній, тісно працюючих з клієнтами, не можуть обійтись без власного Call-центру. Call-центр не тільки підвищує авторитет в очах клієнтів, але й дозволяє збільшити кількість клієнтів, підвищити рівень обслуговування та пришвидшити роботу.
Особливості програмного комплексу Call-центру LIRA: це гнучкість і простота налаштування, можливість інтегрування системи в існуюче програмне забезпечення компанії (CRM-системи, бухгалтерські системи тощо), можливість інтеграції з усіма типами апаратних АТС і шлюзів IP-телефонії, підтримка усіх типів кінцевого обладнання (аналогові телефони, гарнітури, IP-телефони, USB-телефони). Call-центр LIRA підключається до загальної корпоративної мережі, при необхідності встановлюються шлюзи IP-телефонії. На робочих місцях операторів та адміністраторів встановлюється клієнтське програмне забезпечення чи софтфони. Співробітники компанії, що не входять в Call-центр, також можуть бути підключені до системи, при цьому робочі місця облаштовувати не обов'язково.