Програмна IP-АТС MiniLira - це рішення, яке дозволить Вам в найкоротші терміни телефонізувати офіс, інтернет-магазин і отримати широкий функціонал офісної АТС бізнес-класу, такі як: голосове меню (IVR), короткий план внутрішньої нумерації, переведення/утримання викликів між співробітниками, запис розмов, відправка і прийом SMS-повідомлень.
MiniLira виконує наступні завдання:
- Знижує витрати на місцеві, мобільні, міжміські та міжнародні дзвінки.
- Об'єднує всі підрозділи, філії та віддалені робочі місця в єдину мережу з загальною внутрішньою нумерацією та доступом до функцій основної IP-АТС.
- Забезпечує мобільність своїх співробітників.
- Організація віддалених робочих місць там, де це потрібно, і коли це потрібно.
- Немає прив'язаності до стаціонарних телефонних номерів.
Переваги IP-АТС:
- Голосове меню (IVR).
- Деталізація і тарифікація дзвінків.
- SMS-сервер.
- Дешевий мобільний зв'язок через GSM-шлюзи.
- Інтелектуальна обробка вхідних та вихідних дзвінків.
- Переадресація викликів.
- Запис розмов.
Програмна IP-АТС MiniLira замінює офісну АТС, її використовують для створення корпоративної телефонної мережі та здешевлення послуг зв'язку.
Якщо Вам необхідно здійснювати велику кількість дзвінків на мобільні телефони, АТС MiniLira - найкраще рішення для зниження вартості телефонних переговорів.
Традиційний підхід до вирішення цих завдань передбачає наявність великої кількості обладнання, як наслідок, рішення виходить дуже дорогим. А в більшості випадків, ще й недоступним для компаній малого і навіть середнього бізнесу.
Програмна IP-АТС MiniLira надає необмежені можливості масштабування і дозволяє створювати багатоканальні рішення шляхом встановлення необхідного числа GSM-модемів в USB порт комп'ютера АТС MiniLira.
Програмна АТС MiniLira - це комунікаційна система, що об'єднує телефонію в єдину цілісну структуру, яка дозволяє збільшити продуктивність персоналу і знизити операційні витрати. Замініть недоліки застарілої апаратної АТС на нові комунікаційні можливості, які зроблять роботу Ваших співробітників більш продуктивною, а діяльність компанії ефективною і конкурентоспроможною.
Можливості АТС MiniLira
- Комутація абонентів всередині офісної мережі.
- Переадресація дзвінка по сигналу «.зайнято». або в разі відсутності відповіді.
- Можливість абонентам здійснювати дзвінки на зовнішні мережі, в тому числі мережу загального користування.
- Інтерактивне голосове меню (IVR).
- Груповий виклик (сигнал виклику приходить одночасно до кількох абонентів).
- Розподілення прав доступу на міські, мобільні, міжміські та міжнародні виклики.
- Ведення статистики дзвінків.
- SIP-реєстрація: статична чи динамічна.
- Календарний план, розподіл дзвінків відповідно календарному плану.
Переваги IP-АТС
1. Економія при дзвінках на мобільні номери.
Клієнти компанії можуть зі свого мобільного телефону зателефонувати на номер SIM-картки, встановленої в GSM-модемі, який підключений в USB-порт комп'ютера АТС MiniLira. SIP-GSM перенаправить їх виклик в корпоративну IP-мережу, і вони зможуть розмовляти з будь-яким офісом чи співробітником, підключеним до цієї мережі в будь-якому місті. Всі вихідні дзвінки на мобільні телефони також можна направляти через GSM модеми, що значно дешевше, ніж дзвінки з міських номерів.
Для підключення IP-АТС MiniLira достатньо мати стабільне підключення до мережі Інтернет і встановлене програмне забезпечення на комп'ютері, смартфоні або ноутбуці. Ви також можете використовувати спеціальне VoIP-обладнання - це сучасний цифровий IP-телефон, або SIP-адаптер, до якого можна підключити старий аналоговий телефонний апарат або факс.
2. Статистика дзвінків/запис всіх розмов
У закладці "журнал дзвінків" Ви можете вибрати потрібний період часу і прослухати будь-яку записану розмову, а також переглянути статистику всіх вхідних/вихідних дзвінків. Використовуючи статистику АТС MiniLira, Ви зможете проаналізувати дзвінки для покращення якості роботи з абонентами.
3. Голосове привітання в IP-АТС.
Зустрічати всіх абонентів буде голосове привітання IVR. IVR - меню є ідеальним засобом для оперативного інформування клієнта про поточні акції, вирішення типових проблем і перенаправлення на різні відділи компанії.
4. Переадресація.
Безумовна переадресація - це переадресовування усіх викликів. Кожен вхідний дзвінок автоматично переадресовується на обраний Вами номер.
Переадресація, якщо немає відповіді, спрацьовує якщо Ви протягом деякого часу не відповідаєте і на дзвінок, виклик автоматично направляється на обраний Вами раніше номер.
5. Маршрутизація
Розподіл всіх вхідних/вихідних дзвінків по різних відділах компанії з урахуванням змісту повідомлення, ступеня його важливості, часу доби та іншого.
6. «Чорний»/«Білий» список
Позбутися від небажаних дзвінків або обмежити кількість вхідних дзвінків дуже просто. Внесіть номер телефону в чорний список і приймайте тільки потрібні вам виклики. Актуально для власників платних номерів 0-800.
7. Вхідні/вихідні SMS через GSM модем
Дана послуга дозволить вам приймати SMS-повідомлення (або відповіді) від Ваших абонентів. Повідомлення, які Ваші клієнти будуть посилати у форматі SMS, Ви зможете отримувати на електронну пошту, додаток (скрипт) або переглядати у веб-інтерфейсі.
Широкий спектр підключень: програма дозволяє через один GSM-модем відправляти повідомлення з будь-якого числа робочих місць (комп'ютерів).
Розсилка SMS: відправка одинарних SMS-повідомлень, а також масова розсилка SMS-повідомлень адресатам за списком номерів.
8. Надійність і невибагливість в роботі.
Програмна АТС MiniLira не займає багато місця. При виході з ладу одного порту у звичайному апаратному шлюзі, необхідно ремонтувати весь шлюз, а у разі програмного рішення досить просто замінити один модем.
9. Необмежені можливості масштабування.
10. Економія на вартості обладнання.
Вартість рішення:
Назва | Вартість в грн. (З ПДВ) | Кількість |
---|---|---|
Програмний комплекс IP-АТС MiniLira | 9 000 грн. | 1 |
Абонентська плата (підтримка/консультації) | 1 500 грн. | 12 місяців |
USB HUB на 7 портів | 1 | |
3G Модем | 1 |
Уявімо таку ситуацію. У вашому офісі працює 20 осіб, а ліній міського зв'язку всього лише 4. Тобто у ваш офіс проведено лише 4 міських номера. Як же поділити їх між всіма співробітниками? Якраз для цих цілей і були створені та використовуються IP-АТС. Це свого роду міні-комп'ютер, до якого приєднуються ці чотири лінії з одного боку, а з іншого боку користувач має можливість створити 20 або більше внутрішніх ліній, поділити їх між кожним співробітником. Ці внутрішні лінії мають можливість переведення виклику один на одного, і при вихідних розмовах використовують по черзі ці чотири міські лінії. Таким чином, ми отримуємо зручну внутрішню мережу телефонних ліній, якою можна забезпечити потреби будь-якого офісу.
У наш час IP-АТС мають додаткові привабливі можливості. Одна з таких можливостей, підключення IP-АТС до комп'ютера, що дає можливість фіксувати час розмови, набрані номери, контролювати вхідний та вихідний зв'язок. Так само є можливість залишати текстове повідомлення всередині мережі, наприклад «.Відлучився на 15 хвилин»..
Встановлення IP-АТС в організації
Діяльність сучасної організації - офісу, підприємства, банку, медичної, державної установи нерозривно пов'язана із забезпеченням ефективної комунікації між її співробітниками та зовнішнім світом. З цим завданням впорається встановлена IP-АТС, що дозволяє значно розвантажити секретаря та оптимізувати комунікацію в організації, оскільки містить функції автосекретаря, голосової пошти, селекторного і конференц-зв'язку.
Основними критеріями вибору IP-АТС є якість зв'язку, ціна, ємність (кількість внутрішніх і зовнішніх ліній), завдання, які повинна вирішувати IP-АТС, і можливість розширення в майбутньому. На ціну АТС значно впливає тип комутації, який буває аналоговий, цифровий і гібридний. Найменша вартість у аналогових типів станцій. Ємність станції значно вища у цифрових IP-АТС, в порівнянні з аналоговими станціями, що може зіграти вирішальну роль при виборі IP-АТС, незважаючи на її велику вартість. Якість зв'язку також вище у цифрових IP-АТС.
Наші фахівці якісно встановлять та налаштують IP-АТС.