LiraCRM - це система управління взаємовідносинами з клієнтами, дозволяє зробити бізнес ще прибутковішим, оскільки ставить клієнта на головне місце в бізнес-процесах. Включає в себе механізми взаємодії з клієнтами, при яких, потреби клієнта вирішуються першочергово. Це допомагає утримувати нових клієнтів, а вже існуючих робити більш перспективними.

Для досягнення цих цілей система LiraCRM справляється з будь-якими завданнями:

  • Ведення розгорнутої бази клієнтів.
  • Управління продажами.
  • Аналіз та статистика продаж.
  • Недопущення невиконання поставлених задач.
  • Підвищення продуктивності.
  • Управління робочим часом.
  • Покращення якості обслуговування.
  • Контроль за роботою працівників.
  • Досягнення значної економії щомісячних витрат на телефонію.
  • Відкриття нових можливостей в бізнесі.

Переваги:

  • LiraCRM включає в себе повноцінну багатофункціональну IP-АТС з інтелектуальною обробкою вхідних і вихідних дзвінків, з повним функціоналом Call-центру.
  • Тісна інтеграція СRM-системи з телефонією, здійснення дзвінків прямо з інтернет-браузеру.
  • Детальна статистика по дзвінках, задачах, звітах виконаних робіт.
  • Загальна та особиста телефонна книга.
  • Корпоративний чат.
  • Робота зі смартфону чи планшету.
  • Планування процесів.
  • Записи телефонних розмов.
  • Конференц-зв'язок.
  • SMS-сервер.
  • Організація віддалених робочих місць в потрібний час і в потрібному місці.
  • Відсутня прив'язка до стаціонарних телефонних номерів та телефонних мереж, при переїзді з місця на місце Ваші телефонні номери переміщуються разом з Вами.
  • Знижуються витрати на місцеві, мобільні, міжміські та міжнародні дзвінки.
  • Всі підрозділи, філії та віддалені робочі місaця об’єднані в мережу із загальною внутрішньою нумерацією.