LiraCRM - це система управління взаємовідносинами з клієнтами, дозволяє зробити бізнес ще прибутковішим, оскільки ставить клієнта на головне місце в бізнес-процесах. Включає в себе механізми взаємодії з клієнтами, при яких, потреби клієнта вирішуються першочергово. Це допомагає утримувати нових клієнтів, а вже існуючих робити більш перспективними.
Для досягнення цих цілей система LiraCRM справляється з будь-якими завданнями:
- Ведення розгорнутої бази клієнтів.
 - Управління продажами.
 - Аналіз та статистика продаж.
 - Недопущення невиконання поставлених задач.
 - Підвищення продуктивності.
 - Управління робочим часом.
 - Покращення якості обслуговування.
 - Контроль за роботою працівників.
 - Досягнення значної економії щомісячних витрат на телефонію.
 - Відкриття нових можливостей в бізнесі.
 
Переваги:
- LiraCRM включає в себе повноцінну багатофункціональну IP-АТС з інтелектуальною обробкою вхідних і вихідних дзвінків, з повним функціоналом Call-центру.
 - Тісна інтеграція СRM-системи з телефонією, здійснення дзвінків прямо з інтернет-браузеру.
 - Детальна статистика по дзвінках, задачах, звітах виконаних робіт.
 - Загальна та особиста телефонна книга.
 - Корпоративний чат.
 - Робота зі смартфону чи планшету.
 - Планування процесів.
 - Записи телефонних розмов.
 - Конференц-зв'язок.
 - SMS-сервер.
 - Організація віддалених робочих місць в потрібний час і в потрібному місці.
 - Відсутня прив'язка до стаціонарних телефонних номерів та телефонних мереж, при переїзді з місця на місце Ваші телефонні номери переміщуються разом з Вами.
 - Знижуються витрати на місцеві, мобільні, міжміські та міжнародні дзвінки.
 - Всі підрозділи, філії та віддалені робочі місaця об’єднані в мережу із загальною внутрішньою нумерацією.
 
